Nainstaloval jsem na svůj počítač AuditPro včetně MSDE. Po startu AuditPro se neustále objevuje okno „Nastala chyba při připojování do databáze".

Ověřte, zda je spuštěno MSDE. Ihned po instalaci zpravidla bývá vypnuto. Spustit jej lze v „Start Menu/Programy/Po spuštění/Sql server". Správnost přihlašovacích údajů lze ověřit ve Windows/Start/Panel nástrojů/Nástroje pro správu/Datové zdroje (DSN) - Uživatelské DSN - položka AuditPro - Test připojení.

Pokud se objeví chyba SQLState: 08001 (SQL Server neexistuje nebo byl odepřen přístup), pak:

  • Místo názvu počítače (local) zadejte IP adresu 127.0.0.1, eventuelně místo vzdáleného názvu zadejte IP počítače.
  • Spusťte konfigurační program CLICONFG.EXE a ověřte, že je povolen protokol TCP/IP. Toto lze také ověřit pomocí příkazu telnet nazevpocitace 1433 (v případě úspěchu se otevře prázdné okno)
  • Pro vzdálené přístupy ověřte pomocí utility SVRNETCN.EXE, že je povolen protokol TCP/IP a port 1433.

Vyzkoušejte NOVÉ AuditPro 11

Stáhněte si a vyzkoušejte plnou verzi AuditPro 11 pro 5 počítačů zcela zdarma!

Stáhnout AuditPro 11

Vyzkoušejte ServiceDesk!

Vyzkoušejte AuditPro ServiceDesk ONLINE. Zcela zdarma!

Přihlásit se do ServiceDesku

Kontaktujte nás

AuditPro centrum

Boleslavská 199,

293 06 Kosmonosy

 

Tel.: +420 326 711 711
Fax: +420 326 711 742

Email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

AuditPro 11 Release Candidate uvolněn!   Stáhnout AuditPro 11  Spočítat cenu

Kontakt

AuditPro centrum
Boleslavská 199, Kosmonosy
PSČ 293 06

 

Tel.: +420 326 711 711
Email.: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

© 1991 - 2017 truconneXion a.s. Vytvořeno v UNISMINI | Pravidla ochrany osobních údajů a pravidla využívání cookies