Nainstaloval jsem na svůj počítač AuditPro včetně MSDE. Po startu AuditPro se neustále objevuje okno „Nastala chyba při připojování do databáze".
Ověřte, zda je spuštěno MSDE. Ihned po instalaci zpravidla bývá vypnuto. Spustit jej lze v „Start Menu/Programy/Po spuštění/Sql server". Správnost přihlašovacích údajů lze ověřit ve Windows/Start/Panel nástrojů/Nástroje pro správu/Datové zdroje (DSN) - Uživatelské DSN - položka AuditPro - Test připojení.
Pokud se objeví chyba SQLState: 08001 (SQL Server neexistuje nebo byl odepřen přístup), pak:
- Místo názvu počítače (local) zadejte IP adresu 127.0.0.1, eventuelně místo vzdáleného názvu zadejte IP počítače.
- Spusťte konfigurační program CLICONFG.EXE a ověřte, že je povolen protokol TCP/IP. Toto lze také ověřit pomocí příkazu telnet nazevpocitace 1433 (v případě úspěchu se otevře prázdné okno)
- Pro vzdálené přístupy ověřte pomocí utility SVRNETCN.EXE, že je povolen protokol TCP/IP a port 1433.