Jak v systému poznat, že počítač již byl auditován?

Pokud byl příslušný .SCN soubor (nasbíraná data) již vložen do systému, je počítač, kterému byl na základě identifikace počítačů (primární klíč je volitelný např. MAC adresa), zobrazován tučným písmem.

Při pokusu o vložení stejného počítače 2x se v událostech objeví chybová hláška: 'SCN v tomto auditu již byl importován'.

  • Pokud chcete znovu scanovat všechny počítače, přidejte nový audit. Dojde k zachování historie předešlého auditu.
  • Pokud chcete pouze aktualizovat data několika počítačů do aktuálního auditu, pak smažte sběry dat (Menu/Správa/Přehled importovaných počítačů) a proveďte nový sběr dat u těchto počítačů.

Pozn.: AuditPro od verze V4.6 umožňuje v Nastavení/Obecná zapnout položkou Povolit více sběrů v rámci jednoho auditu (pokud se v aktuálním auditu objeví nově scanovaná data u již auditovaného počítače, data se zaktualizují novými).

Vyzkoušejte NOVÉ AuditPro 11

Stáhněte si a vyzkoušejte plnou verzi AuditPro 11 pro 5 počítačů zcela zdarma!

Stáhnout AuditPro 11

Vyzkoušejte ServiceDesk!

Vyzkoušejte AuditPro ServiceDesk ONLINE. Zcela zdarma!

Přihlásit se do ServiceDesku

Kontaktujte nás

AuditPro centrum

Boleslavská 199,

293 06 Kosmonosy

 

Tel.: +420 326 711 711
Fax: +420 326 711 742

Email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

AuditPro 11 Release Candidate uvolněn!   Stáhnout AuditPro 11  Spočítat cenu

Kontakt

AuditPro centrum
Boleslavská 199, Kosmonosy
PSČ 293 06

 

Tel.: +420 326 711 711
Email.: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

© 1991 - 2017 truconneXion a.s. Vytvořeno v UNISMINI | Pravidla ochrany osobních údajů a pravidla využívání cookies