Mám nainstalovány klienty pro TCP/IP ovládání, avšak nejsou aktivní.

Pro ověření proveďte tyto kroky:

  1. Na klientské stanici musí běžet proces scan.exe a musí být připojitelný přes např. telnet nazevpc 777 (otevře prázdné okno). Toto vyzkoušejte jak ze stanice, kde je scan.exe, tak ze stanice, kde je konzole pro ovládání klientů.
  2. V AuditPro konzoli je u všech PC nastaven typ sběru dat na TCP, tedy v Nastavení/Sběr dat (dole)
  3. Tedy v konzoli okno Počítače - označit PC - stav klienta - změní na bílou ikonu (úspěšný ping) a následně oranžovou (auditpro klient připraven)

Vyzkoušejte NOVÉ AuditPro 10.8

Stáhněte si a vyzkoušejte plnou verzi AuditPro 10.8 pro 5 počítačů zcela zdarma!

Stáhnout AuditPro 10.8

Vyzkoušejte ServiceDesk!

Vyzkoušejte AuditPro ServiceDesk ONLINE. Zcela zdarma!

Přihlásit se do ServiceDesku

Kontaktujte nás

AuditPro centrum

Boleslavská 199,

293 06 Kosmonosy

 

Tel.: +420 326 711 711
Fax: +420 326 711 742

Email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

AuditPro 10.8 Final Release uvolněn!   Stáhnout AuditPro 10.8 Spočítat cenu

Kontakt

AuditPro centrum
Boleslavská 199, Kosmonosy
PSČ 293 06

 

Tel.: +420 326 711 711
Email.: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

© 1991 - 2017 truconneXion a.s. Vytvořeno v UNISMINI | Pravidla ochrany osobních údajů a pravidla využívání cookies