Instalace klienta hlásí: Počítač není online, nelze instalovat klienta.

AuditPro při každé komunikaci s klienty nejprve metodou PING ověřuje jejich dostupnost.

Ověřte dostupnost počítače pomocí příkazu ping.exe (zadáním názvu nebo IP adresy počítače, nejlépe vyzkoušet postupně obojí).

Možné příčiny nedostupnosti:

  • Počítač je vypnut
  • Počítač má zapnutý firewall. Výchozí nastavení Windows XP SP2 nebo Vista má zapnutý firewall. Pro umožnění funkce Ping je nutné alespoň vytvořit vyjímku Sdílení souborů a tiskáren - File and Printer Sharing
  • Na počítači je nainstalován bezpečnostní software, např. antivirus, který blokuje příchozí nebo odchozí komunikaci, případně v okamžiku této komunikace se dotazuje uživatele počítače na její povolení či odmítnutí
  • Síťové protokoly neumožňují provést ping
  • Nelze rozeznat název počítače na síti (služba WINS)
  • Název počítače (nebo jeho IP adresa) je neplatný

Vyzkoušejte NOVÉ AuditPro 11

Stáhněte si a vyzkoušejte plnou verzi AuditPro 11 pro 5 počítačů zcela zdarma!

Stáhnout AuditPro 11

Vyzkoušejte ServiceDesk!

Vyzkoušejte AuditPro ServiceDesk ONLINE. Zcela zdarma!

Přihlásit se do ServiceDesku

Kontaktujte nás

AuditPro centrum

Boleslavská 199,

293 06 Kosmonosy

 

Tel.: +420 326 711 711
Fax: +420 326 711 742

Email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

AuditPro 11 Release Candidate uvolněn!   Stáhnout AuditPro 11  Spočítat cenu

Kontakt

AuditPro centrum
Boleslavská 199, Kosmonosy
PSČ 293 06

 

Tel.: +420 326 711 711
Email.: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

© 1991 - 2017 truconneXion a.s. Vytvořeno v UNISMINI | Pravidla ochrany osobních údajů a pravidla využívání cookies