Instalace klienta hlásí: Počítač není online, nelze instalovat klienta.
AuditPro při každé komunikaci s klienty nejprve metodou PING ověřuje jejich dostupnost.
Ověřte dostupnost počítače pomocí příkazu ping.exe (zadáním názvu nebo IP adresy počítače, nejlépe vyzkoušet postupně obojí).
Možné příčiny nedostupnosti:
- Počítač je vypnut
- Počítač má zapnutý firewall. Výchozí nastavení Windows XP SP2 nebo Vista má zapnutý firewall. Pro umožnění funkce Ping je nutné alespoň vytvořit vyjímku Sdílení souborů a tiskáren - File and Printer Sharing
- Na počítači je nainstalován bezpečnostní software, např. antivirus, který blokuje příchozí nebo odchozí komunikaci, případně v okamžiku této komunikace se dotazuje uživatele počítače na její povolení či odmítnutí
- Síťové protokoly neumožňují provést ping
- Nelze rozeznat název počítače na síti (služba WINS)
- Název počítače (nebo jeho IP adresa) je neplatný