Jak je možné zapnout monitoring u již nainstalovaných klientů, pokud byly instalovány bez monitoringu?

Monitoring se na stanicích automaticky aktivuje vždy při instalaci klienta (ve scan.ini je zapnuto monitorování).

Tedy pokud je již klient nainstalován, ale klient neběží residentně v paměti, je možné jej znovu nainstalovat standardním postupem, tentokrát však scan.ini musí obsahovat v sekci [Monitoring] Monitor=1 atd. Tato nastavení se provádí a zapisují do scan.ini v okně Monitor PC (panel nástrojů) a lze je nastavovat globálně/na doménu či na jednotlivá PC.

Pokud již klient běží v paměti (např. je ovládán přes TCP/IP), pak doporučujeme opět provést příslušná nastavení scan.ini a tuto konfiguraci pouze klientovi zaslat (okno Počítače/kontext. menu/Aktualizovat konfiguraci klienta).

Vyzkoušejte NOVÉ AuditPro 11

Stáhněte si a vyzkoušejte plnou verzi AuditPro 11 pro 5 počítačů zcela zdarma!

Stáhnout AuditPro 11

Vyzkoušejte ServiceDesk!

Vyzkoušejte AuditPro ServiceDesk ONLINE. Zcela zdarma!

Přihlásit se do ServiceDesku

Kontaktujte nás

AuditPro centrum

Boleslavská 199,

293 06 Kosmonosy

 

Tel.: +420 326 711 711
Fax: +420 326 711 742

Email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

AuditPro 11 Release Candidate uvolněn!   Stáhnout AuditPro 11  Spočítat cenu

Kontakt

AuditPro centrum
Boleslavská 199, Kosmonosy
PSČ 293 06

 

Tel.: +420 326 711 711
Email.: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

© 1991 - 2017 truconneXion a.s. Vytvořeno v UNISMINI | Pravidla ochrany osobních údajů a pravidla využívání cookies