Podpora AuditPro
10 nejčastějších dotazů
- Jak nainstaluji klienty pro sběr dat na vzdálené počítače?
- Jak odinstalovat AuditPro?
- Jak nakonfigurovat Windows Vista pro použití AuditPro?
- Došlo k nesprávnému či nesmyslnému přiřazení uživatele k počítači.
- Je možné distribuovat AuditPro klienta pomocí Domain Group Policy (GPO)?
- Používám Windows Vista s MSDE 2000 (a SQL 2000), při zapnutém UAC se uživateli nedaří se připojit do databáze.
- DCOM - 0x800706ba RPC server is unavailable (Server RPC není k dispozici)
- Chyba při komunikaci s aplikací Microsoft Word 0x800706f7.
- DCOM - 0x80040154 Class not registered (Třída není zaregistrována) nebo 0x80004002 No such Interface supported.
- AuditServer zobrazil chybovou hlášku: chyba číslo 0x80004005 - Nespecifikovaná chyba.
Vyzkoušejte NOVÉ AuditPro 11
Stáhněte si a vyzkoušejte plnou verzi AuditPro 11 pro 5 počítačů zcela zdarma!
Případová studie - Global Payments Europe
„Před AuditPro jsme testovali řadu jiných, podobných programů, žádný z nich však všem našim požadavkům a specifickému prostředí nevyhověl. AuditPro nám řeší hned tři problémy najednou - instalované licence, jejich evidenci a komplexní přehled o hardwaru.“
Václav Šplíchal,
Správce datových sítí, Global Payments Europe, s.r.o.
Vyzkoušejte ServiceDesk!
Vyzkoušejte AuditPro ServiceDesk ONLINE. Zcela zdarma!
Kontaktujte nás
AuditPro centrum
Boleslavská 199,
293 06 Kosmonosy
Tel.: +420 326 711 711
Fax: +420 326 711 742
Email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.